O durere de cap roz

S-a publicat 25 decembrie 2011 de zepelinulroz

Stiu ca am mai zis-o despre Laurentiu, dar n-am ce face, ma repet: imi place de Mircea Popescu. Are in mod clar forta roz. O are mai ales cand il doare capul se pare, ceea ce inseamna ca la dansul chiar si durerile de cap sunt roz. De altfel i-am zis tantei Adela despre dansul si mi-a marturisit azi ca si ei ii place. Asadar, sunt emotionata. Foarte. Am descoperit roz in blogosfera. Nu roz, ci Roz. ROZ, va dati seama?

Mi-e un pic mai greu sa vorbesc despre rozul din blogosfera. Asa e cand nu cunosti chiar pe viu exact rozul despre care vorbesti. Si apoi Mircea nu pare sa semene in poza cu Laurentiu. Desi in text e mai roz Mircea decat Laurentiu, in poze e cu muuuult mai roz Laurentiu. Ce-i drept Laurentiu in fapt nu scrie nicaieri, asa ca poate de aceea nu e roz. Cred ca ar trebui sa il intreb si pe Laurentiu cum ii pare Mircea la text. Cand am pus intrebarea asta, tanti Adela a suspinat mult, dar Laurentiu cred ca va fi mai scurt in exprimare.

La durerea de cap roza din blogosfera mie imi place tare de tot cum spune lamurit ca nu-i suficienta pula pe piata. Eu stiu de la unchi-miu Petrisor ca daca nu-i suficienta marfa pe piata, atunci poti sa mergi mai departe sa aduci marfa din aceea si apoi sa o vinzi scump de tot cat sa-ti faci apoi conac cu livada si animale si sa iei blanuri multe pentru tanti Eleonora si pentru Anica, Mariuca, Ionuca, Despina… Acum nu stiu daca asta inseamna ca in fapt unchiul Petrisor avea prea multa pula ori adusese suficienta pula taman cand nu era pe piata si de aceea ii mergea asa de bine. Totusi, stiu ca mi-a zis odata ca degeaba il alearga Floarea si-i dispusa oricand si oricum, ca el nu poate s-o sufere si in fapt se topeste pe picioare cand o vede pe Lenuta. Cred ca ar trebui sa-i dau si lui unchiul sa citeasca de-o durere de cap roza, ca el sigur descurca ce nu par sa pricep eu.

Cred ca la unchiul in fapt trebuie sa pun mai multe intrebari. Ca am intrebat-o intai pe tanti Adela, dar dansa s-a facut doar mai roza, a pleoscait din buze cum nu-i place Siclamului si a clatinat din cap ca adica astea sunt prea roze pentru mine. Ori ca nu-s suficient de roze pentru mine, n-am inteles prea bine. Dar am vazut-o ca era pe ganduri tanti Adela. Cand am intrebat-o la ce se gandeste, mi-a zis ca se gandeste la disponibilitati, ca acestea sunt cele mai importante pe langa libertati. Mi-a zis apoi repede ca ea se duce sa se aseze deocamdata pe o curba Gauss. N-am mai apucat sa o intreb nimic, dar sper din tot sufletul ca sta confortabil.

Ce l-as mai intreba eu pe unchiul Petrisor ar fi mai ales daca el totusi are de-a face cu marfa inferioara. Ca am inteles de la durerea de cap roz ca pe de o parte e prea putina pula pe piata, dar pe de alta parte femeile sunt marfa inferioara. Ori unchiul Petrisor stiu ca e tare grijuliu si nici nu vinde nici nu cumpara marfa inferioara. Totusi, ma gandesc ca pe asa o amarata de piata unde o marfa e putina iar cealalta e inferioara, ce mare afacere poti sa mai faci? Ah, si sa nu uit sa-l intreb pe unchiul Petrisor daca dansul sta confortabil pe curba aceea Zipf. Si daca-si scoate pula pe piata acum cand e mare lipsa – cred ca i-ar putea face o mare bucurie tantiei Eleonora!

Un comentariu la “O durere de cap roz

Lasă un comentariu